Reklama

Nikt już chyba nie ma wątpliwości, że samochody o napędzie elektrycznym i hybrydowym są przyszłością motoryzacji. Są przecież ekonomiczne, tanie w utrzymaniu, komfortowe i przyjazne dla środowiska. Jakie są jeszcze inne zalety współczesnych „elektryk
Hyundai Motor ogłosił rozpoczęcie produkcji modelu Kona Electric w zakładzie produkcyjnym Hyundai Motor Manufacturing Czech w Nošovicach.
Pod względem zaawansowania elektroniki użytej w swoich modelach Tesla jest sześć lat przed Toyotą i Volkswagenem. Do takiego wniosku doszli japońscy inżynierowie, którzy przyjrzeli się każdej śrubce i kabelkowi Modelu 3. Sterowniki podobne do tych, k
FlixBus wyposażył w panele słoneczne autobus kursujący na między Dortmundem a Londynem. Wygenerowana energia słoneczna wykorzystywana jest do zasilania systemów elektrycznych w autobusie, a także skutecznie zmniejsza zużycie paliwa i emisję CO2.
Miasto Poznań czyni kolejny krok w stronę elektromobilności. Po testach pojazdów elelktrycznych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie przyszedł czas na rozwój infrastruktury do ładowania. Zarząd Dróg Miejskich wyłonił właśnie wykonawcę i operatora.
Problem może dotyczyć nawet 45 mln aut w Europie. Chodzi o działanie filtrów cząstek stałych, którym przyjrzała się brukselska organizacja Transport & Environment, zlecając test dwóch bestsellerów wśród najnowszych samochodów.
W Turcji pokazano jak wyglądać będą wytwarzane tam samochody elektryczne. Zapowiedziano, że powstanie do 175 tys. sztuk rocznie takich aut w ramach projektu, który w ciągu 13 lat ma kosztować 3,7 mld dolarów.
Brytyjska policja zmarnowała 1,5 mld GBP na zakup samochodów elektrycznych. Okazało się, że auta te nie nadają się do wykorzystania, ponieważ są zbyt wolne i zbyt długo się ładują.
Prezes Hondy, Takahiro Hachigo udzielił za pośrednictwem tłumacza ciekawego wywiadu redakcji „Automotive News”. Japończyk przyznał, że nie wyobraża sobie, aby samochody elektryczne zyskały gigantyczną popularność w najbliższej przyszłości.
ID.3 jest dla Volkswagena początkiem nowej epoki, epoki samochodów elektrycznych. Silnik tego modelu, będący jednym z komponentów modułowej platformy MEB, jest produkowany przez Volkswagen Group Components.

Strony

Reklama