Volkswagen nie ma dobrej passy. Największy producent samochodów na świecie po raz kolejny ogłasza dużą kampanię naprawczą w Stanach Zjednoczonych. Tym razem problematyczne okazały się silniki, które same się wyłączają.
Według informacji pojawiających się w mediach także najnowsze, wysokoprężne modele silników montowanych w samochodach Audi i Porsche posiadające katalizatory Euro 6 wyposażone są w nielegalne oprogramowanie manipulujące wskaźnikami spalin. Jeżeli te
Informacja o wypadku wartego fortunę McLarena błyskawicznie obiegła cały kraj. Pikanterii całej sytuacji dodał fakt, że samochód bez pozwolenia wziął sobie współpracownik właściciela, a auto nie było zarejestrowane ani ubezpieczone.
Czy wynalazek z Politechniki Lubelskiej zrewolucjonizuje rynek pojazdów elektrycznych? To całkiem możliwe. Młody naukowiec Dariusz Zieliński dzięki swoim konstrukcjom będzie reprezentował Polskę na 45. Międzynarodowej Wystawie Wynalazków w Genewie.
Michael Nikl - pracownik serwisu Mercedesa zakupił to auto w roku 1992. Samochód był fabrycznie nowy i kosztował 40523,81 marek zachodnioniemieckich.
Na Białorusi roNa Białorusi rośnie popularność turystyki przemysłowej. Chętni mogą zwiedzić na przykład fabrykę "Biełaz" w podstołecznym mieście Żodzina, gdzie produkowane są największe na świecie ciężarówki mogące przewozić 450 ton ładunku.
Nawet auto, które dopiero było w warsztacie mogą dotknąć usterki nieprzewidziane przez mechanika. Oto elementy, o których sprawdzenie trzeba wyraźnie poprosić. Są miejsca w samochodzie, w które mechanik niechętnie zagląda,
Głowica – zamyka przestrzeń roboczą nad blokiem cylindrowym. Głowica może być wykonana z żeliwa lub ze stopu lekkiego aluminium np. AK 9 lub AK 52. Rozróżniamy głowice chłodzone cieczą lub powietrzem. Większość samochodów jest obecnie chłodzona cieczą.
Wokół samochodów napędzanych LPG przez ostatnie kilkanaście lat powstało wiele mitów i negatywnych stereotypów, które pokutują do dziś w świadomości wielu osób. Często powstały wówczas, gdy w pokątnych warsztatach „fachowcy” bez przygotowania montowali prymitywne instalacje przywiezione z Zachodu lub kupione na przysłowiowym „bazarku”
Gdy na w I. połowie lat 90. do Polski dotarły pierwsze auta z instalacją LPG, panowało przekonanie, że gaz płynny (propan-butan) znacznie obniża ich osiągi. Dotyczyło to głównie pojazdów starszej konstrukcji, zasilanych gaźnikami.

Strony